Меню сайту |
|
|
|
ОСВІТА ЛЬВІВЩИНИ |
|
|
|
ЛОІППО |
|
|
|
САЙТИ ШКІЛ |
|
|
|
САЙТИ ШКІЛ |
|
|
|
ДОШКІЛЛЯ |
|
|
|
Північне Поділля |
|
|
|
|
Вітаю Вас, Гість · RSS |
25.04.2024, 11:11 |
Головна » 2016 » Грудень » 15
15 грудня 2016 року відбувся районний тур Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2017» у номінації «Початкові класи». Участь у конкурсі взяли Баб’як Марія Романівна, вчитель Бродівської СЗОШ І-ІІІ ст. №2 з вивченням англійської мови з 1 класу, та Олеха Оксана Євгенівна, вчитель Бродівської ЗОШ І-ІІІ ст. №3. За рішенням журі переможцем у першому турі конкурсу стала вчитель початкових класів Бродівської СЗОШ І-ІІІ ст. №2 Баб’як Марія Романівна.
|
14 грудня 2016 року на базі Бродівської СЗОШ І-ІІІ ст. №2 проведено районний тур Всеукраїнського конкурсу "Учитель року-2017" у номінації "Інформатика". Участь у конкурсі взяли Караїм Галина Антонівна (Бродівська ЗОШ І-ІІІ ст. №4) та Реп'янська Люба Степанівна (Ясенівська ЗОШ І-ІІІ ст.). Обидва педагоги успішно пройшли конкурсні випробовування. Переможцем районного туру конкурсу стала Караїм Галина Антонівна, учитель Бродівської ЗОШ І-ІІІ ст. №4.
|
14 грудня 2016 року у Бродівській гімназії ім.І.Труша та Бродівській СЗОШ І-ІІІ ст.№2 відбулася апробація тестових завдань для наповнення бази ЗНО. Учні 11-тих класів апробовували тести з історії України, біології та німецької мови.
|
14 грудня 2016 року у Бродівській ЗОШ І–ІІІ ст.№4 відбулось засідання творчо – координаційної групи вчителів англійської мови щодо використання інноваційно – комунікативних технологій у позакласній діяльності, які стали безпосередніми учасниками позакласного заходу «Веселого всім Різдва». Вивчаючи нові підходи щодо організації та проведення позаурочної діяльності, вчителі здобули корисні рекомендації й обмінялися досвідом ефективного використання заходів для успішного вивчення англійської мови школярами. Сценарії заходів у Році англійської мови увійдуть до нового навчально - методичного посібника, укладанням якого займаються члени творчо – координаційної групи впродовж двох років.
|
|
|