У Бродівській спеціалізованій ЗОШ І-ІІІ ст. з вивченням англійської мови
з 1 класу відбувся районний семінар-практикум
«Особливості впровадження нового Державного стандарту базової і повної
загальної середньої освіти з математики у 5-х класах». У теоретичній
частині семінару-практикуму з порівняльним аналізом нової та старої програми та
державних вимог до рівня загальноосвітньої підготовки учнів 5-х класів з
математики ознайомила присутніх методист РМК
Шелест Л.С. Також методист зупинилася на питанні формування предметних
математичних компетентностей. Із принципами наступності при вивченні математики
ознайомив учасників Сторожинський Б.М., вчитель математики Бродівської СЗОШ І-ІІІ
ст. №2. Про психологічні особливості адаптації учнів 5-х класів розповіла
Леонтюк Н.Б., а також надала поради вчителям щодо забезпечення адаптації учнів
5-х класів. У практичній частині
семінару у групах учасники семінару напрацювали методичні рекомендації щодо
забезпечення наступності при викладанні математики. Власними вагомими напрацюваннями щодо
організації роботи у школах з метою
подолання дезадаптації п’ятикласників
поділилася з учасниками семінару-практикуму заступник директора
Бродівської СЗОШ І-ІІІ ст. №2 Лебідка О.Я. Корисним та результативним стало для
вчителів практичне завдання з розробки
самостійних та контрольних робіт з теми «Комбінаторні задачі», «Відрізок.
Промінь. Пряма», підготовлене та проведене вчителем математики Бродівської СЗОШ
І-ІІІ ст. №2 Клемань О.В. У підсумковій
частині семінару вчителі Мисак Г.Ю.
(вчитель Бродівської ЗОШ І-ІІІ ст.№4), Бабай Р.Р. (вчитель Бродівської ЗОШ
І-ІІІ ст.), Іващук М.А. (вчитель Шнирівської ЗОШ І-ІІІ ст.) висловили свої
позитивні враження від організації, проведення семінару та його змістового
наповнення. Також схвальні слова про роботу семінару прозвучали і з уст завідувача
методичного кабінету Антонечко Н.В.
У Лугівській ЗОШ І-ІІ ст. відбулось засідання міжшкільного методичного
об’єднання вчителів світової літератури Ясенівського та Заболотцівського
освітніх округів "Формування комунікативних компетентностей у процесі вивчення
навчального матеріалу через застосування інноваційних технологій". В рамках теоретичної частини засідання
методист РМК І.Є. Глухенька зазначила, що згідно Державного стандарту
базової і повної загальної освіти освітньої галузі "Мови і
літератури" однією із предметних компетентностей є комунікативна компетентність, спрямована на
формування мовленнєвої і читацької культури. Вчитель Дуб’євського НВК Козлінська Л.І. розповіла про
завдання сучасного вчителя світової
літератури, а саме: виробити в учнів вміння орієнтуватися в світі класичної та
масової літератури, проводити пошуково- дослідницьку діяльність, застосовувати
на практиці здобуті навички й уміння. Вчителі Заболотцівської ЗОШ І-ІІІ ст. Хриплива
М.П. та Ясенівської ЗОШ І-ІІІ ст. Завадська Г.М. охоче поділились досвідом
роботи з методики формування комунікативних компетентностей із присутніми
колегами, наголошуючи на використанні інноваційних технологій та інтерактивних
методів у навчальній діяльності. У рамках практичної частини методоб’єднання
учасники засідання мали змогу оцінити важливість використання методу
"Судового процесу" над героєм літературного твору О.Уальда
"Хлопчик – зірка", який підготувала і провела педагог місцевої школи Крученюк З.З. разом із своїми вихованцями.
Презентація, музичний супровід, акторське мистецтво школярів вразили гостей і
вчителів самобутністю, глибоким осмисленням та аналізом художнього твору. У
підсумку заняття присутні вчителі погодились, що спілкування та обговорення
прочитаної казки стало цікавішим через призму використаних інтерактивних
методів.