У Підкамінській
ЗОШ І-ІІІ ст. відбулося засідання міжшкільного
методоб’єднання вчителів іноземної мови Підкамінського освітнього округу з
проблеми "Використання інтерактивних форм і методів у навчальній
діяльності". В рамках теоретичної частини учасники заняття мали змогу
подискутувати з приводу використання інтерактивних прийомів роботи з метою
активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках. Вчителі даного округу
Г.В.Кравчук та М.Ф.Ситарчук продемонстрували презентації з власного досвіду
про інтерактивні методи, які до вподоби
школярам і є ефективними з точки зору розвитку
комунікативних компетентностей. Охоче поділилася багаторічним досвідом
використання методів "Мікрофон",
"Прес", "Так-ні", "Доповни речення",
"Мозковий штурм", робота в парах, в групах, дискусії, дебати,
ток-шоу вчитель Суховільської ЗОШ І-ІІІ ст. Л.С.Павлюк.
Керівник ММО вчителів іноземних мов Підкамінського
освітнього округу, вчитель Наквашанської ЗОШ І-ІІІ ст. О.М.Пасічник розповіла
про важливість інтерактивних форм роботи у вивченні англійської мови на різних
етапах для учнів різного шкільного віку. В рамках практичної частини засідання
вчителі освітнього округу отримали нагоду
наочно пересвідчитись у ефективності використання інтерактивних
методів діяльності на уроці іноземної
мови у 7 класі "Британський стиль життя", проведений учителем місцевої школи С.В.Провозюк.
Країнознавчу атмосферу створили вихованці вчителя Н.М.Московкіної на святі "St. Valentine’s Day". У підсумку
засідання методист РМК І.Є.Глухенька запевнила присутніх педагогів у
результативності використання інтерактивних методів у процесі вивчення
іноземних мов.
***
У Голосковицький ЗОШ І-ІІ ст. відбулося засідання Заболотцівського міжшкільного методичного об’єднання вчителів
математики «Удосконалення уроку як форми
організації навчальної діяльності на уроках математики». Учасники семінару
відвідали урок математики у 9 класі «Тотожні перетворення виразів, які містять
квадратні корені», урок узагальнення і систематизації знань, проведений
Попелишин Я.Є. Під час обговорення уроку
методист районного методичного кабінету Шелест Л.С. наголосила, що кожен тип
уроку має свою структуру. Визначаючи структуру уроку, вчитель вдало врахувала
тему і зміст, методичні засоби і прийоми уроку, рівень підготовленості учнів.
Структура уроку повинна забезпечувати успішне розв’язання його
навчально-виховних завдань, активізацію пізнавальної діяльності учнів,
відповідати характерові навчального матеріалу, дидактичним і методичним
засобам, які використовує вчитель. Учасники засідання зазначили, що на уроці діти
продемонстрували глибокі знання з теми, а вчитель майстерно і доцільно
застосувала активні та інтерактивні методи навчання (робота в парах, проектна
діяльність) мультимедійну презентацію, що сприяло формуванню пізнавальних
якостей особистості (активності, самостійності, інтересу до знань), а також
розумовому розвитку учнів.