Відділ освіти Бродівської РДА
Меню сайту

ОСВІТА ЛЬВІВЩИНИ

ЛОІППО

САЙТИ ШКІЛ

САЙТИ ШКІЛ

ДОШКІЛЛЯ

Північне Поділля

Вітаю Вас, Гість · RSS 29.03.2024, 08:53

Головна » 2014 » Лютий » 24

У Підкамінській ЗОШ І-ІІІ ст. відбулося засідання міжшкільного методоб’єднання вчителів іноземної мови Підкамінського освітнього округу з проблеми "Використання інтерактивних форм і методів у навчальній діяльності". В рамках теоретичної частини учасники заняття мали змогу подискутувати з приводу використання інтерактивних прийомів роботи з метою активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках. Вчителі даного округу Г.В.Кравчук та М.Ф.Ситарчук продемонстрували презентації з власного досвіду про  інтерактивні методи, які до вподоби школярам і є ефективними з точки зору розвитку  комунікативних компетентностей. Охоче поділилася багаторічним досвідом використання методів "Мікрофон",  "Прес", "Так-ні", "Доповни речення", "Мозковий штурм", робота в парах, в групах, дискусії, дебати, ток-шоу  вчитель  Суховільської ЗОШ І-ІІІ ст. Л.С.Павлюк. Керівник  ММО вчителів іноземних мов Підкамінського освітнього округу, вчитель Наквашанської ЗОШ І-ІІІ ст. О.М.Пасічник розповіла про важливість інтерактивних форм роботи у вивченні англійської мови на різних етапах для учнів різного шкільного віку. В рамках практичної частини засідання вчителі освітнього округу отримали нагоду  наочно пересвідчитись у ефективності використання інтерактивних методів  діяльності на уроці іноземної мови у 7 класі "Британський стиль життя", проведений  учителем місцевої школи С.В.Провозюк. Країнознавчу атмосферу створили вихованці вчителя Н.М.Московкіної на святі "St. Valentines Day". У підсумку засідання методист РМК І.Є.Глухенька запевнила присутніх педагогів у результативності використання інтерактивних методів у процесі вивчення іноземних мов.

***

У Голосковицький ЗОШ І-ІІ ст. відбулося засідання Заболотцівського міжшкільного методичного об’єднання вчителів математики  «Удосконалення уроку як форми організації навчальної діяльності на уроках математики». Учасники семінару відвідали урок математики у 9 класі «Тотожні перетворення виразів, які містять квадратні корені», урок узагальнення і систематизації знань, проведений Попелишин Я.Є.  Під час обговорення уроку методист районного методичного кабінету Шелест Л.С. наголосила, що кожен тип уроку має свою структуру. Визначаючи структуру уроку, вчитель вдало врахувала тему і зміст, методичні засоби і прийоми уроку, рівень підготовленості учнів. Структура уроку повинна забезпечувати успішне розв’язання його навчально-виховних завдань, активізацію пізнавальної діяльності учнів, відповідати характерові навчального матеріалу, дидактичним і методичним засобам, які використовує вчитель. Учасники засідання зазначили, що на уроці діти продемонстрували глибокі знання з теми, а вчитель майстерно і доцільно застосувала активні та інтерактивні методи навчання (робота в парах, проектна діяльність) мультимедійну презентацію, що сприяло формуванню пізнавальних якостей особистості (активності, самостійності, інтересу до знань), а також розумовому розвитку учнів. 





Переглядів: 388 | Додав: Адміністратор | Дата: 24.02.2014

Copyright MyCorp © 2024