В сучасних умовах розвитку освіти в Україні виняткового
значення набуває питання становлення творчої
особистості, виявлення та розвитку її здібностей, організації такого навчання
та виховання, яке стало б основою для вирішення проблеми креативності як
важливої якості для соціалізації дитини-дошкільника. Розвиток креативності як
здатності до творчості набуває сьогодні такої значущості ще й тому, що вона є
базовою якістю особистості, її ядром, центральною характеристикою. Одна з головних умов розвитку творчих
здібностей дитини - це творчий педагог. Сучасний педагог має бути сам людиною
креативною, мобільною і компетентною, бо наша
інерція є бар'єром при створенні та застосуванні нового. Саме це
твердження і послугувало поштовхом для проведення семінару-практикуму для
вихователів ДНЗ району «Креативність і творчість крізь призму програми
«Українське дошкілля», який відбувся на базі ДНЗ № 1 м.Броди. Його основною
метою було сформувати бачення і усвідомлення учасниками власних творчих
можливостей, сприяти розвитку професійної майстерності. З презентацією
«Креативність і творчість та особливості їх прояву у дошкільному віці»
виступила перед слухачами методист РМК Ткачик О.В. Учасники семінару
працювали в групах, виконуючі різноманітні творчі завдання: розшифровували
значення слова «креативність», складали «казковий вернісаж», продовжуючи відомі
дитячі казки на сучасну інтерпретацію,
придумували креативну рекламу до «простих» предметів, з вирізок із газет
та журналів виготовляли колаж «мрії творчого вихователя», з покидькового
матеріалу у «творчій майстерні» створювали картини на тему «зима», які стали
частинами однієї великої роботи. Педагоги ДНЗ № 1 м. Броди підготували для
учасників семінару виставку з кращих своїх творчих робіт, презентували зразки
різних нетрадиційних технік зображувальної діяльності, а вихователь Микитюк
Людмила Михайлівна провела майстер-клас «Знайомство з технікою канзаші».
***
У Наквашанській ЗОШ І-ІІІ ст. відбулося засідання міжшкільного методичного об’єднання вчителів початкових класів, на якому вчителі опрацювали
теоретичний матеріал щодо впровадження міні-проектів у початкових класах за
новими навчальними програмами та відвідали відкритий урок у 1 класі, проведений
вчителем початкових класів Мельник Г.С. Роботу у групах з педагогами, щодо особливостей
впровадження проектних технологій у початкових класах, організувала вчитель
Наквашанської ЗОШ І-ІІІ ст. Попадич О.С.